Toimitusehdot

Toimitusehdot

Yleistä

Verkkokaupan tuotteita myy Mainos Jane Oy, y-tunnus 1603893-5. Asiakaspalvelun sähköpostiosoite [email protected]

Asiakas vastaa siitä, että hänellä on oikeus käyttää toimittamaansa aineistoa. Mainos Jane Oy pidättää oikeuden olla valmistamatta aineistoa, joka rikkoo Suomen lakia tai loukkaa yleistä moraalikäsitystä.

Verkkokaupan hinnat sisältävä 24% ALV:n.

Rekisteröityminen verkkokaupan asiakkaaksi

Tilauksen voi tehdä ilman rekisteröitymistä. Rekisteröityneet asiakkaat voivat tarkastella tekemiään tilauksia Oma tili -sivun kautta. Rekisteröitynyt asiakas voi myös tallentaa suunnitteluohjelmalla tekemänsä mallit seuraavaa tilausta varten. Kirjaudu/rekisteröidy tästä >>

Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 7-14 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli toimitusaika on pidempi tai tarvitsemme lisätietoja esim. painatuksesta.

Toimitustavat

  • Kirjetoimitus (pienet tuotteet kuten kangasmerkit), hinta 2,40 €
  • Nouto Postin noutopisteestä, hinta 5,90 €. Yli 80 € tilaukset 0 €.
  • Postin kotiinkuljetus, hinta 9,90 €
  • Nouto Mainos Janen toimipisteestä Iskutie 1, Jyväskylä, hinta 0 €
 

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay
Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Merkkaamattomilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Asiakkaan toiveiden mukaan valmistetulla yksilöllisellä tuotteella ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusoikeutta.

Asiakas maksaa tuotteen palautuksesta koituvat kulut. Palauttaessasi tuotteen, olet vastuussa tuotteen saapumisesta perille, joten säilytäthän saamasi palautuskuitin.

Pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan meille etukäteen:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: [email protected]

Reklamaatiotilanteessa tuotteiden palautus on maksuton. 

Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli tuotteiden valmistamista ei ole aloitettu. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa ensi tilassa osoitteeseen [email protected].

Pidätämme oikeuden tilauksen perumiseen.